Family meant everything to me~ What others thinking about us~ I won't mind at all~ Because I know I live a happy life with him and her~ Nobody should question how we would spend our life & how our life will turn out to be~ Nothing else matter .. LIFE AS WE KNOW IT

Tuesday, October 30, 2012

Oh My!!!

MyEm0.ComSo so rindu sama anakanda tercinta aku..huhu.. Setelah 4 hari 24jam bersama nya.. Hari ni kembali bekerja... sungguh sayu nak tinggalkan dia...huhu... seboleh mungkin aku tidurkan dia sebelum aku g kerja..huuhuh...supaya aku tak payah tengok dia pandang aku ngan pandangan sayu dia...
Sungguh mama sedih...mengira detik, minit n jam untuk pulang bersama anakanda mama sayang...
Rindu nya sesangat...tak sabar untuk Jumaat lagi...
Kenapa aku masih lagi tidak dapat menerima kenyataan yang aku perlu kerja & aku kena belajar menerima yang aku takkan dapat menjaga anakanda sepenuh masa...
Aku masih lagi tak bersedia untuk melepaskan harapan yang mengunung tinggi...

P/S: Pasrah dengan hidup supaya life can move on...MyEm0.Com


Lagu khas untuk anakanda & suami tercinta...kul 6pm nanti mama balik yer sepantas kilat.. MyEm0.Com

A Thousand Years

MyEm0.Com

~ Heart beats fast ~ Colors & Promises ~ How to be brave
~ How can I love when I'm afraid to fall
~ But watching you stand alone
~ All of my doubt ~ Suddenly goes away somehow

~One Step Closer

~ I have died everyday waiting for you
~ Darling don't be afraid
~ I have loved you for a Thousand Years
~ I'll love you for a Thousand More

~Time stands still ~ Beauty in all she is
~I will be brave ~ I will not let anything ~ Take away
~What's standing in front of me
~Every breath every hour come to this

~One Step Closer

~ And all along I believed  ~ I would find you
~ Time has brought your heart to me

~ I have loved you for a Thousand Years
~ I'll love you for a Thousand More


No comments:

Post a Comment